Cvičení pánevního dna

... celistvá péče o pánevní dno
... bezpečný prostor pro intimní téma

Zdravotní cvičení

Cvičení pánevního dna metodou 3 x 3 je skvělé a dokáže v životě ženy způsobit úžasné změny. Je však dobré si uvědomit, že kondice pánevního dna velmi úzce souvisí též s polohou pánve vůči páteři, pohyblivostí kloubních spojení pánve a s aktivitou ostatních svalů v těle.

Zejména další svaly hlubokého svalového stabilizačního systému jsou s pánevním dnem úzce provázány – jde o hluboké svaly břišní, hluboké svaly zádové a bránici. Pokud tyto 4 svalové skupiny dobře nespolupracují, nebude dobře fungovat střed těla, ale ani pánevní dno. A naopak, pánevní dno svou aktivitou napomáhá činnosti těchto svalů, které bez jeho správného zapojení nepracují 
optimálně.

Z těchto důvodů kombinuji metodu 3 x 3 se zdravotním cvičením, inspirovaným spojením přístupu Pilates Clinic Method a Spiraldynamik®.

Účinky cvičení

Zejména při individuálních konzultacích a individuálních kurzech učím své klientky cviky, které vedou:

  • k rozhýbání kloubních spojení pánve a páteře,
  • aktivaci hlubokých svalů břišních (prevence či náprava diastázy, rozestupu přímých břišních svalů),
  • aktivace bránice a nácviku správného plného dechu,
  • k lepšímu vnímání svého těla a jeho postavení,
  • odstranění či zmírnění bolestí beder či kříže,
  • ke správným pohybovým stereotypům v rámci běžných denních činnosti.

 

Pro ženy těhotné či po porodu navíc:

  • uvolnění staženého pánevního dna a břicha před porodem,
  • aktivace břicha a pánevního dna po porodu,
  • práce s diastázou - rozestupem přímých břišních svalů,
  • kompenzační cviky při kojení,
  • návrat kondice pohybového aparátu po těhotenství a porodu.

Kde se můžeme potkat

Setkat se můžeme na těchto 2 místech:

ÚVALY, Sovova 369
5 minut pěší chůze z vlakového nádraží Úvaly.

PRAHA, Studio Loona, Křižíkova 67, Praha 8
5 minut pěší chůzí od stanice metra a tramvaje Křižíkova.